torsdag 22 december 2016

Blogguppehåll

Det blir ett par veckors uppehåll på bloggen, planet mot Tanzania lyfter om tre timmar och jag är väldigt förväntansfull och lycklig nu. Det blir en vecka med safari och en med sol och bad på Zanzibar och jag har längtat hela hösten. Jag och bästa reskompisen var där för runt 15 år sen, men i andra nationalparker och platser den gången så den här resan blir lite av en favorit i repris.

Önskar dig en riktigt god, skön, avkopplande jul och ett gott nytt år!

12 kommentarer:

  1. Åh, vilken upplevelse! Hoppas ni får en fantastisk resa. God jul och gott nytt år! :)

    SvaraRadera
  2. God Jul och Gott Nytt År och ha en jättefin resa!

    SvaraRadera
  3. Hoppas du får en riktigt härlig resa :) God jul och gott nytt år!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hade det jättebra. Tack så mycket :)

      Radera
  4. Låter helt fantastiskt! Trevlig resa!

    SvaraRadera
  5. Åh, min drömresa! Ser fram emot reseberättelse och bilder här sedan!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ingen reseberättelse, men bilder ligger uppe :)

      Radera
  6. Hoppas du har en riktigt härlig resa! :D Ser fram emot att höra om den sen :) Gott nytt år!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack, det hade jag :) Finns lite bilder därifrån nu...

      Radera

Tack för kommentaren, uppskattar att du tar dig tid :)