måndag 26 september 2016

Hej hej vardag: Louise Winblad

Hej hej vardag (häftad)
Bild lånad från bokus
finns också på adlibris
Hej hej vardag är ett seriealbum med vardagsbetraktelser. Mycket handlar om livet med småbarn (många av bilderna gör mig så lättad och glad över att jag inte har barn, hur orkar föräldrar?), men där finns även annat som nytt förhållande, utseendetankar, facebook och parliv.

Stundom nästan hysteriskt roligt, men fungerar bäst för mig i mindre doser så jag hinner uppskatta lite i taget. För de som faktiskt dras med barn skulle jag tro att den är näst intill klockren.

Bildresultat för hej hej vardag Bildresultat för hej hej vardag
Bildresultat för hej hej vardag

4 kommentarer:

  1. Jag tyckte den var väldigt underhållande. (Och avskräckande från att skaffa barn.) Men den är nog ännu roligare för de som faktiskt har barn eller befinner sig där.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Följer hennes blogg nu så jag får lite påfyllning med jämna mellanrum :)

      Radera
  2. Verkar verkligen rolig. XD Men kan förstår, den där typen av snabba poänger serier är sällan något man sträckläser :) Ska nog kolla upp den. Haha tycker själv det är skönt att inte ha barn LOL Är så glad att min partner inte heller vill ha barn. :)

    Jag taggade dig på en höstläsår frågetag på min blogg. Ingen press dock :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Skönt att inte vara ensam om att sakna "mammagenen", vissa verkar ha lika svårt att förstå det som jag har för att man skaffar barn...
      Tack för taggen :)

      Radera

Tack för kommentaren, uppskattar att du tar dig tid :)