tisdag 15 april 2014

196 dagar, 4 timmar och 33 minuter...

...är tiden jag har lagt ner på de tv-serier jag kan komma ihåg (med stor hjälp från tvserieguiden), och då har jag ändå inte räknat med nyheter, naturprogram eller tävlings- och realityshower. Nordiska tv-serier fattas också till stor del (inte för att de är inte så stor post i mitt tittande överlag). Antalet säsonger har jag i de flesta fall skattat, en hel del serier är inte sådana som jag följt slaviskt, men som jag sett oroväckande många program av, som t.ex. Cheers. Räknar man ihop det så blir det en he del till slut :( Och varför gör man då någonting sånt här? Man ser helt enkelt idén hos Seriedrottningen Lovisa där hon tipsar om länken tiii.me där sådant görs smidigt. Vågar du?

2 kommentarer:

  1. Nej, jag vågar inte! jag har sett flertalet av de du listar där, och en massa andra under årens lopp... men det är inte bortkastad tid, de är ju så bra!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Gillar ditt sätt att tänka, glaset är halvfullt, får komma ihåg det :) Trodde väl i ärlighetens namn att det skulle blivit ännu mer...

      Radera

Tack för kommentaren, uppskattar att du tar dig tid :)