torsdag 11 december 2014

Lucka 11: sämsta ever

Turned (Book #1 in the Vampire Journals) (häftad)
Bild lånad från bokus
Lucka 11 - Den sämsta jag läst.
  • American Psycho är mitt standardsvar på sådana här frågor. Fanns inte något jag gillade med den. Den var otroligt seg och trist, dåligt översatt, den ena personen var mer osympatisk än den andra, mycket av rabblandet var om märken, restauranger och viktiga personer och, inte att glömma, den var så fruktansvärt grotesk med mord, våldtäkter och styckningar att jag mådde illa.
  • Turned är en helt annorlunda och mycket mer snabbläst typ av bok som handlar om vampyrer. Där ligger problemet i att den är väldigt illa skriven vilket ledde till vad jag tror är min giftigaste recension hittills. 


Det är Efter mig, floden som arrangerar julkalendern. Alla som vill får vara med :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för kommentaren, uppskattar att du tar dig tid :)