fredag 12 december 2014

Lucka 12: en liten, men naggande god samling

Shakespeare's Landlord (pocket)
Bild lånad från bokus
Lucka 12 - Antalet böcker.
  • Har gallrat ganska mycket i mina hyllor, så jag bara har en kvar för skönlitteratur, men det är ju inte storlek... mängden som räknas eller hur? I den jag har kvar finns böcker som jag tycker är suveräna, har varma känslor för eller som jag ännu inte har läst och det är ju inte det sämsta även om det bara är 176 stycken. Sedan har jag en ännu mindre faktabokssamling (de flesta uppslagsverken försvann med internet) och en del böcker på läsplattan. Shakespear's Landlord har överlevt många gallringar, blir så mycket lättare när jag läser om den då (har blivit några gånger...).


Det är Efter mig, floden som arrangerar julkalendern. Alla som vill får vara med :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för kommentaren, uppskattar att du tar dig tid :)