lördag 18 maj 2013

En liten sommarsamling

Har inte läst så mycket på det senaste. Det har varit tokstressigt med flytt, uppsatser och skriftliga omdömen. Men nu börjar jag komma i fas igen så Joyce Carol Oates 'Foxfire' ligger på nattduksbordet och min handbagageväska med böcker som jag är sugen på att läsa under sommar och höst står fint i bokhyllan. Ska flytta hem igen om ungefär ett  halvår när min lägenhet har blivit uppsnofsad till tänderna så resten av böckerna (av de som klarade utrensningen) står och väntar i vindsförrådet. Mycket fantasy som jag redan har läst står i hyllan... i princip hela högra delen är sådan, sedan finns det en del fantasy och en del jag redan läst till vänster också. Vet inte riktigt hur jag tänkte när jag sorterade, men känner mig nöjd med min reserveralista på biblioteket, därav två, The Power Of Six och The Night Circus, som jag ska hämta i helgen :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för kommentaren, uppskattar att du tar dig tid :)