söndag 10 mars 2013

Girls: Third time's a charm

Glad att jag zappade fram reprisen på Girls. Har sett de två första avsnitten, hoppade nummer 3 utan att förstå hajpen, men det här avsnittet var inte dumt alls. Älskade "Hanna's diary"-sången i slutet :) Stackars grabb. Gillade också att Hanna hade ett någorlunda riktigt snack med "pojkvännen", även om jag inte kunde låta bli att titta på hennes ögonbryn hela tiden, men skönt att hon äntligen fick det ur sig även om jag inte förstår dragningen till honom. Och scenerna med oskulden (glömt namnet), jisses, vad plågsamt angelägen och osäker hon är. Så medveten om att hon inte har haft sex ännu.

Uppdaterad: Ett par veckor senare har jag lagt ner Girls igen. Jag  har inte fastnat för karaktärerna och orkar inte sitta och vänta på de bra ögonblicken.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för kommentaren, uppskattar att du tar dig tid :)