onsdag 4 september 2013

True Blood får en sista säsong

När det var som bäst. (Även om jag föredrar Eric).
True Blood går mot sitt slut läste jag idag på imdb. Säsongen 2014, den sjunde i ordningen, blir den som avslutar tv-serien. Trots att jag föll som en fura under första säsongen, från första avsnittet, så kan jag tycka att det är lite skönt, för jag känner inte alls igen mig i tv-serien längre. De har kommit så långt från böckerna, och så mycket är sämre (ibland är det t.o.m. pinsamt dåligt) att jag numera mer har serien som ett guilty pleasure snarare än en fantastisk favorit. Har köpt hem femte säsongen på dvd, men inte tittat på den än... Hoppas att de knyter ihop säcken lite snyggt nu när de är förvarnade om nedläggningen.

Älva enligt tv-serien. Katastrof!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för kommentaren, uppskattar att du tar dig tid :)