onsdag 9 augusti 2017

Några foton från Namibia

Så, jag var i Namibia och reste runt ett par veckor. Tog otroligt många foton (ett fotogeniskt landskap fullt med spännande djurliv) så här kommer några av dem, som vanligt har jag lite svårt att begränsa mig...

God morgon du med :)

Mums, middagsdags!

Håll ögonen öppna.

Blåsigt på dyn 45.

En gång i tiden var det en sjö här under regnperioderna. Det var ett tag sen.

Cleared to land.

Oljerigg på semester.

Delfinsällskap :)

Fina, men lukten?! Fy satan!

Äter gärna de stinkande sälarna, isch.

Craft Center mitt ute i ingenstans.

Utsikt från solstol :)

Hatt som hedrar de ack så viktiga korna.

Det är långt till marken för vissa.

Liten sötnos <3 

Ser du också dubbelt?

Kunde inte poserat bättre om de så försökt.

Full fart framåt!

Vacker!

Vill ha katt nu...

Samling vid pumpen.

8 kommentarer:

  1. Så fina bilder! :) Det verkar ha varit en härlig resa.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det var det! Namibia är ett alldeles strålande land att vara i :)

      Radera
  2. Vilka bilder, så spännande det måste ha varit att få uppleva allt det :)

    SvaraRadera
  3. Tack för att du delar med dig av de fina bilderna. Vilken upplevelse du verkar ha haft.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det var en fantastisk resa och ett väldigt dramatiskt landskap att upptäcka :)

      Radera
  4. Vilka fantastiska bilder! Jag hoppas jag får möjlighet att se dessa spännande djur i verkligheten! :) Tills vidare får jag drömma mig bort med foton dock. :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. I Etosha så har man dessutom de fantastiska vidderna, de gör sitt till, blev ibland lite Lejonkungen över det hela :D

      Radera

Tack för kommentaren, uppskattar att du tar dig tid :)